Forum Landoria OTServer Strona Główna Landoria OTServer
Landoria OTS
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Profesje, Skille...
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landoria OTServer Strona Główna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 20:43, 07 Sty 2007    Temat postu: Profesje, Skille...

Opisze mniej więcej jak to będzie wyglądało...

Postacie mają 7 statystyk podstawowych - Siłę, Pobożność, Inteligencje, Zręczność, Zmysły, Żywotność i Szybkość. Zaczyna się ze wszystkimi na poziomie 9 i można rozszerzać je aż do 100. Każda postać, która awansuje na wyższy poziom doświadczenia może rozdać 3 punkty na te cechy. Wartość cechy nie może być większa niż 100 punktów.

Siła - zwiększa zadawane obrażenia, penetracje pancerza, udźwig postaci
Zręczność - zwiększa szybkość ataku, celność ataku i klase pancerza
Pobożność - zwiększa odporność na magię, oraz manę
Inteligencja - zwiększa siłę magii oraz manę
Zmysły - zwiększają szanse na trafienie, trafienie krytyczne i dostrzeganie ukrytych przedmiotów
Żywotność - zwiększa punkty życia i staminę, nieco też udźwig
Szybkość - zwiększa prędkość chodzenia postaci, szybkość ataku i klasę pancerza

Oprócz tego postacie określane są przez 35 skilli (tak jest! 35 a nie '7' !). Te skille to:

Walka Wręcz - poprawia trafianie w walce wręcz
Walka Na Dystans - poprawia trafianie w walce na dystans
Duale - zmniejsza kary za posługiwanie się obiema brońmi na raz
Uderzenia Krytyczne - zwiększa szanse na zadanie krytycznego uderzenia
Artefakty - pozwala poznawać właściwośći przedmiotów które odnajdziemy w szalonym świecie
Mitologia - pozwala dowiedzieć się więcej o potworze dając na niego look
Komunikacja - zmniejsza ceny w sklepach, powoduje, że łatwiej się z npcami dogadać
Walka Pięścmi - zwiększa trafianie i obrażenia zadawane walcząc gołymi pięśćmi
Sword - zwiększa trafianie i obrażenia zadawane walcząc mieczami
Axe - jw. ale toporami
Polearm - jw. ale włóczniami, dzidami i halabardami
Mace&Flail - jw. ale maczugami i biczami
Dagger - jw. ale sztyletami i nożami
Staff&Wand - jw. ale kijami i laskami
Bow - jw. ale łukami i kuszami
Thrown&Sling - jw. ale rzucanymi brońmi i procami
Obrona Tarczą - poprawia możliwość obrony tarczą postaci
Wizardry - umiejętność rzucania czarów ze szkoły magów, odporności na magie
Alchemia - umiejętność rzucania czarów ze szkoły alchemików, mieszanie mikstur
Boskość - umiejętność rzucania czarów ze szkoły kapłanow, modły i odpędzanie nieumarłych
Psionika - umiejętność rzucania czarów ze szkoły psioników, odporności na umysł
Nekromancja - umiejętność rzucania czarów ze szkoły nekromantów, animowanie trupów
Locks&Traps - umiejętność otwierania/zamykania zamków oraz rozbrajania/zastawiania pułapek
Stealth - umiejętność unikania ciosów
Music - umiejętność grania na instrmentach (bard)
Inżynieria - umiejętność klejenia śmieci w gadżety (wynalazca)
Pickpocket - umiejętność kradzieży kieszonkowej
Scouting - umiejętność odkrywania ukrytych rzeczy, przejść, dźwigni itp
...

W grze będzie 14 profesji: (w nawiasach podaje ile hp, many i staminy na poziom)

Alchemik (Alchemist)
(7hp,10mp,6st)

Koleś od tworzenia mikstur, para się magią alchemiczną.

Bard (Bard)
(9hp,0mp,6st)

Bard to utalentowany muzyk, grając na różnych instrumentach zwiększa tymczasowo statystyki swojej drużyny (party).

Biskup (Bishop)
(7hp,15mp,6st)

Biskup może specjalizować się w każdej dostępnej magii, jednak skill w tej magii wzrasta mu znacznie wolniej od innych postaci czarujących. Może odsyłać demonów.

Kapłan (Priest)
(10hp,10mp,10st)

Kapłani specjalizują się w leczeniu i ochranianiu drużyny. Potrafią też nieźle walczyć wręcz. Może odpędzać nieumarłych.

Lord (Lord)
(15hp, 5mp, 14st)

Lord to rycerz z dostępem do słabej magii kapłańskiej. Jego ulubiony styl walki to walka dwoma brońmi. Posiada szybszą regeneracje życia.

Złodziej (Rogue)
(12hp, 0mp, 12st)

Złodziej dobrze walczy wręcz, lubi kraść przedmioty innym osobom. Kiedy atakuje sztyletami zadaje podwojone obrażenia. Robiąc look na osobe/potwora/npc widzi ile ten ma pieniędzy przy sobie.

Łowca (Ranger)
(14hp, 4mp, 13st)

Łowca dobrze kontaktuje się ze zwierzętami i doskonale walczy łukami.

Mag (Sorcerer)
(4hp, 18mp, 9st)

Mag zadaje najwięcej obrażeń ze wszystkich profesji, ale jest też bardzo słaby.

Mnich (Monk)
(10hp, 5mp, 15st)

Mnich najlepiej walczy samymi pięściami, przy wysokim fist fighting ma wiele ataków i często ogłusza uderzeniem.

Nekromanta (Necromancer)
(4hp, 16mp, 12st)

Nekromanta to mistrz czarnej magii, zła i kontrolowania nieumarłych. Często wykorzystuje to ostatnie do osiągnięcia swoich celów.

Psionik (Psionic)
(9hp, 14mp, 10st)

Osoba, która całe życie poddała medytacji, dzięki czemu teraz siła jej umysłu jest bardzo wysoka. Rzuca zaklęcia psioniczne.

Samuraj (Samurai)
(12hp, 6mp, 10st)

Samuraj to bardzo szybki i zwinny wojownik, który niskie obrażenia rekompensuje wieloma atakami i częstym trafieniom krytycznym.

Wojownik (Fighter)
(19hp, 0mp, 16st)

Typowy czołg który miażdży wszystko i wszystkich na drodze. Jest podatny na magię umysłu.

Wynalazca (Gadgeter)
(10hp, 0mp, 10st)

Wynalazca z kawałka drutu i pudełka zapałek zrobi odrzutowiec, niczym maggajwer. Może łączyć przedmioty w specjalne gadżety, których może sam używać. Oprócz tego ma strzelbę, którą ulepsza co poziom instalując nowe moduły.


.... Co to ta stamina tak wogóle?

Stamina to wytrzymałość postaci. Nie jest to jakiś durny licznik expa jak na rl tibii, tutaj stamina to po prostu siła twojej postaci. Kiedy opadnie do zera, twoja postać pada nieprzytomna na ziemię. Stamina jest zużywana kiedy twoja postać walczy, unika ciosów przeciwników, używa przedmiotów, biega, rzuca czary, itp. Stamine odnawia się stojąc w jednym miejscu i nie podejmując żadnych męczących akcji. Stamina odnawia się szybko, oprócz tego dostępne są mikstury odnawiające staminę i czar 'Stamina' kapłanów. Potwory równierz mają swoją staminę i tak samo się męczą.

Koniec.

Jak widać, troszkę tego jest. Ale to troche od tibii się oddala... więc jak? Grasz dalej, czy wysiadasz z tego tramwaju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azotox
User Level 1



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Nie 20:48, 07 Sty 2007    Temat postu:

O kurwa... Prosze napiszcie streszczenie Very Happy
@edit
mi to cholernie diablo przypomina
@edit 2
polaczenie diablo , tibii i mu online (?) ;b


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kserio
User Level 0



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 14:54, 08 Sty 2007    Temat postu:

No fajnie, fajnie tylko czy na pewno będą zbalansowane profesje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 15:25, 08 Sty 2007    Temat postu:

A czy w Tibii były?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kserio
User Level 0



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 15:38, 08 Sty 2007    Temat postu:

W ots - nigdy, w rl - w miare.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 15:53, 08 Sty 2007    Temat postu:

Faktycznie, w rl były ...

Bo teraz tam nie ma balansu. >.> Dokładniej po update 7.6 gdzie exori vis jest niemal za darmo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Risse
User Level 0



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Pon 16:03, 08 Sty 2007    Temat postu:

Czyli innymi slowami profesje nie beda zbalansowane Razz szkoda. Ale wiadomo ze ten kto duzo gra moze byc najlepszy ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 16:07, 08 Sty 2007    Temat postu:

Tego nie powiedziałem:) Nie krępuj się Razz Po prostu ciężko na razie powiedzieć czy ten balans będzie czy go nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauronus
User Level 0



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 22:31, 09 Sty 2007    Temat postu:

Dupa balans... Jak się umie grać to każdym każdego rozwalisz... Bleee

btw
Cytat:
niczym maggajwer

OMG! Mc Gwer!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 15:06, 10 Sty 2007    Temat postu:

maggajwer i sie nie znasz:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexalix
User Level 0



Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 20:43, 16 Sty 2007    Temat postu:

Moglbys opisac w jaki sposob beda wplywac dane statystyki, czyli np ile % wrosnie predkosc ataku jezeli dolozymy x punktow do zrecznosci itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anakolut
User Level 0



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Tczew / Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:54, 23 Sty 2007    Temat postu:

Dawno mnie tu nie bylo, zajrzalem w sumie przypadkiem zobaczyc co sie dzieje.. no i widze, ze dzieje sie sporo :> Moze nawet zaczne znowu grac w tibie jak praca bedzie skonczona [czy raczej nie tibie, tylko to czymkolwiek wtedy bedzie] Razz

pytanie do skilli: w jaki sposob beda rozwijane? tak samo jak atrybuty glowne, poprzez punkty zdobywane co lvl, czy jak w tibii - rozwija sie ten skill, ktory jest uzywany? Bo raczej dziwne bedzie rozwijanie takiej 'mitologii' przez dawanie Looka na stwora.. choc prawde mowiac, to byl imo wielki plus tej gry, bo zeby osiagnac cos w danym skillu trzeba bylo poswiecic czas wlasnie jemu, a nie jak w wiekszosci innych rpgow - "zabilem smoka, teraz naucze sie czytac"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywin
User Level 1



Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Tczew

PostWysłany: Śro 17:30, 24 Sty 2007    Temat postu:

Powiem Ci Anakolucie, ze skille broni beda sie oczywiscie rozwijaly jak w tibii, wiec bedzie trzeba poswiecic na wyskillowanie swej postaci troszke czasu, a pewnie pozostale "dziwne" umiejetnosci bedzie sie zwiekszac dodajac punkty. No tak mi sie wydaje =]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LarvaExotech
Game Master



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 19:39, 24 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:

"zabilem smoka, teraz naucze sie czytac"


Leje Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Skille będą rozwijane jak w tibii, używanie danego skillu = rozwój. Prędkość skilli przyspiesza wraz ze wzrostem atrybutu 'Senses', przy 100 postac potrzebuje polowe czasu normalnie potrzebnego do awansu na skill.

Mitologia rozwija się automatycznie, tzn. jeśli postać zobaczy jakiegoś potwora ma szanse na jego identyfikacje. Niezależnie czy się jej to uda, czy nie, dostaje jakas tam czesc skilla. Oczywiscie sa na to blokady i zabezpieczenia, tzn. wchodzenie po schodach do gory i na dol nie da nam szybkiego awansu mitologii. Tak samo z artefaktami. Critical strike wzrasta jak trafimy w najbardziej nieopancerzona czesc ciala przeciwnika. Dual weapons przy ataku druga bronia (zamiast skilla w tej broni), zdolnosci magiczne poprzez palenie many, walka wrecz poprzez napierdalanie fistami, dodging poprzez dostawanie wpierdol (jak shielding) i takie tam Razz

btw welcome back


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywin
User Level 1



Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Tczew

PostWysłany: Śro 19:44, 24 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
btw welcome back


A to do kogo? ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landoria OTServer Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin